luni, 18 iunie 2012

Timpul în colaje şi copilăria mea în artă

De fiecare dată cînd îmi privesc colajele care le-m facut de-a lungul timpul îmi dau seama că ele au un fel de "parfum" al perioadei în care le-am lucrat. Unele îmi reamintesc chiar şi de mirosurile locului. De exemplu, de mirosul vopselelor şi diluantului pentru pictură. Sau îmi "cîntă" în minte muzica lui Sting sau îmi şoptesc poveştile pe care le ascultam la un pickap vechi, pe discuri de vinilin. Era o vreme cînd făceam colaje lîngă şevaletele prietenilor mei, noaptea şi, în timp ce lucram, fiecare în lumea lui, ascultam muzică sau poveşti interpretate de marii actori români. Este la fel ca şi cînd ţi-ai reaminti de copilărie cînd miroşi ceva plăcut sau mănînci bucatele mamei sau ale bunicii. Acea perioadă a fost şi pentru mine un fel de copilărie, o copilărie în lumea artei.










Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...