miercuri, 6 iunie 2012

Colajul cu mesaj vizual şi subliminal


Colajele de mai jos sînt rezultatul unei tentative de colaborare cu un ONG din Iaşi care a organizat prin 2004 sau 2005 (nu-mi aduc bine aminte) o expoziţie de fotografie cu vînzare în scop caritabil. Dar pentru că fotograful angajat atunci să le facă fotografii cu copiii mici din centrele de plasament s-a supărat că am apărut şi eu alături de expoziţia lui (aşa e la români, teama de a fi eclipsat de altul te împinge să devii exclusivist), reprezentaţii acelui ONG mi-au spus delicat că se renunţă la lucrările mele. Am zis OK şi am plecat. Am înţeles supărarea fotografului şi m-am retras. Acum, după aproape 10 ani, iată că am un spaţiu expoziţional generos pentru aceste colaje şi mă bucur că pot să le expun spre vizionare unui public mai larg. Colajele fac parte dintr-o serie dedicată copiilor defavorizaţi. Eu cred că am prins mesajul foarte bine în aceste colaje şi impactul este pe măsură. Chiar şi eu cînd le privesc astăzi mă trece un uşor fior.








Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...