luni, 11 iunie 2012

Luna, personaj principal în colajele lui Beth Hoeckel

Beth Hoeckel sa născut şi a crescut în Baltimore, Statele Unite ale Americii. Artista a cîştigat o bursă de merit la Institutul de Artă din Chicago unde a studiat pictura, fotografia şi gravura, primind o diplomă de licenţă în Arte Frumoase. Timp de 10 ani şi-a petrecut viaţa în străinătate, făcînd studii în Japonia şi Grecia, apoi doi ani a trăit în New York şi patru ani în Los Angeles. În prezent, Beth Hoeckel trăieşte şi lucrează în Baltimore colaje, lucrări în tehnici mixte şi fotografie. Eu o prezint pe blog cu o serie de colaje cu Luna ca personaj principal. Am ceva în comun cu această artistă americană şi anume, atenţia la detaliul decupajului imaginilor care crează senzaţia că acea lume nouă care se iveşte la sfîrşitul lucrului este reală. Apropierea dintre real şi ireal este dat de acest detaliu şi de imaginaţia creatorului de a recombina imaginile. Astfel de lumi, în care Luna, dar şi Soarele, sînt personaje principale am creat şi eu. Vezi la eticheta colajele mele articolul “Cojale dedicate Eclipsei totale de Soare din 11 august 1999”.












http://www.bethhoeckel.com/COLLAGE.htm

O vizită în atelierul lui Beth Hoeckel puteţi vedea pe:
http://www.brwnpaperbag.com/2012/01/12/beth-hoeckel-studio-visit/



Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...