luni, 8 octombrie 2012

Omul cîine sau cîinele om în viziunea lui Sebastian Magnani

Nimeni nu ştie cum, dar în foarte multe cazuri, cîinii de companie ajung să semene “leit” cu stăpînii lor. Sau poate este invers! Plecînd, poate, de la această temă, un fotograf elveţian, Sebastian Magnani, a realizat o serie de colaje digitale foarte originale. Seria de portrete intitulată "Underdogs", un termen folosit pentru descrierea unui competitor (din sport, politică, etc), realizată de Sebastian Magnani stîrnesc amuzamentul, admiraţia, dar şi nedumerirea privitorilor. Ele înfăţişează mai mulţi cîini îmbrăcaţi în haine omeneşti care creează o posibilă ilustrare a tendinţei de antropomorfizare, obiceiul oamenilor de a atribui animalelor, în cazul acesta cîinilor, însuşiri omeneşti. “În 2009, am avut o idee spontană şi anume să fac un portret din imaginea cîinele meu cu cea a prietenul meu, să suprapun practic cele două într-o singură persoană. Colajul care a ieşit din suprapunere a fost publicat în acelaşi an într-o revistă skateboard şi am reuşit să obţin de muncă, pentru scurt timp, la această publicaţie. Apoi, după o lungă pauză, am avut ocazia de a merge la o şcoală de dresaj canin, iar în vara anului 2012 am extins seria mea de portrete cîine-om  după ce am reuşit să fac acolo multe poze”, povesteşte artistul Sebastian Magnani.







Vă invit să vedeţi şi alte fotografii ale artistului Sebastian Magnani, pe care le veţi găsi la adresele de mai jos, pentru că este păcat să-i limităm opera doar la aceste colaje. Vă asigur că merită efortul.





Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...