luni, 10 septembrie 2012

Colajele cu mesaj - by CarmenM

În general, colajele nu s-au făcut iniţial pentru a transmite un mesaj explicit. Au fost mai mult genul operelor de artă care sugerau, prin materialele folosite, un mesaj mai filosofic. Apoi colajul a căpătat, tocmai prin natura facilă a materialelor, mesaje din cele mai diverse, cele mai multe dintre ele comerciale. Mie mi-a plăcut sa transmit prin colajele mele mesaje care să stîrnească ceva în privitor. Dacă am reuşit.... atunci e ceva. :) Lucrările de mai jos le-am făcut anul acesta şi fac parte dintr-o serie mai amplă dedicată tematicii cu protecţia mediului şi animalelor la care am început documentarea acum mai mult timp în urmă.






Dimensiunile acestor colaje este A1 - 594 x 841 mm

Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...