vineri, 18 mai 2012

Lydia Lys – colajul în arta ilustraţiei


Căutînd pe internet artişti în arta colajului am descoperit pagina unei artiste din Franţa, Lydia Lys, care mi-a plăcut foarte mult. Regăsesc ceva din sensibilitatea lucrărilor ei şi în lucrările mele şi poate de aceea m-am simţit aproape de această artistă şi am dorit să o aduc aici, şi pe blogul meu. Mai jos am tradus ce am găsit despre ea pe Google şi cîteva dintre lucrările ei prezentate pe blogul: http://www.lyslydia.fr

Lydia Lys Selimalhigazi este un designer de artă de 25 de ani, născută în Paris, Franţa. După un master în design grafic, în prezent, ea lucrează ca director artistic de juniori, atât pe cont propriu, cît şi pentru diferite agenţii, în special în domeniul cultural de editare. Ea este, de asemenea, şi ilustrator şi expune la Paris, la New York etc. Munca ei de ilustrator rămâne, însă, în mod voluntar, foarte personala, dictată de dorinţa ei, şi nu orchestrată de constrângeri. Colajele ei au fost găzduite de diferite reviste şi webzines. Ea lucrează independent pentru diferite reviste, modele de pliante, coperti de carte, afise, etc., dar în prezent este art director al companiei Lys. Ilustraţiile şi lucrările Lydiei Lys Selimalhigazi sînt un colaj de lumi misterioase, suprarealiste, romantice şi fantastice. Lydia Lys reuşeşte să colze imagini ale animalelor cu cele umane, construind un puzzle inedit şi puţin ciudat. Dar ce nu este ciudat, în general,  în colaj? Jocul său de-a colajul scoate la iveală potriviri ciudate şi extraordinare între om şi animal.




















Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...