marți, 3 iulie 2012

Wojciech Magierski - colajul digital şi pasiunea pentru artă


În vîrstă de 27 de ani, Wojciech Magierski este printre tinerii designeri în arta digitală a cărui creaţie a captat atenţia datorită talentului său. Colajele sale digitale sînt uimitoare şi extrem de bine lucrate. Pare că, deşi tînăr, are răbdarea necesară de a finisa o lucrare pînă la capăt şi a fi atent la detalii. Despre el şi pasiunea lui.... Îl las mai bine să se prezinte singur:

"Numele meu este Wojciech Magierski, aka m4gik pe deviantart. Sînt designer grafic în Polonia şi locuiesc în cel mai frumos oraş polonez, Cracovia. Pasiunea mea este de a crea şi proiecta artă grafică pe calculator. Sînt în special axat pe fotografie şi manipulare digitală. Însă întotdeauna am iubit pictura şi desenul, arta în general. De altfel, am moştenit pasiunea pentru artă de la unchiul meu, care este un sculptor polonez bine-cunoscut şi de la mama mea, care face bijuterii artistice profesioniste. Cînd am primit primul meu calculator l-am folosit prima dată doar pentru a juca jocuri. Mai tîrziu, cînd am crescut, am început să creez colaje în Photoshop. Mi-am dat seama că aş putea înlocuit pictura pe pînză cu colajul în Photoshop. A devenit cel mai mare hobby al meu.După ce am terminat liceul, am decis să continui să fac studii în domeniul artei, combinînd aptitudinile mele pe computer cu pasiunea mea pentru artă. A fost o idee minunată, pentru că am realizat că era tocmai ceea ce mi-ar place să fac în viaţă. În prezent, încerc să-mi dezvolt şi să-mi îmbunătăţesc abilităţile şi lucrez pentru o agenţie de creaţie cu sediul în Cracovia. Sînt fericit că fac ceea ce iubesc", spune Wojciech Magierski.






















 
http://www.magierski.pl/

Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...