luni, 20 august 2012

Poveşti în imagini by CarmenM

Privind în urmă la colajele pe care le făceam în anii ’90 sau după anul 2000, spun că nu erau rele deloc nici acelea. Ba, mă fac să zîmbesc acum şi să le apreciez din ce în ce mai mult. Astăzi, imaginile sînt de mii de ori mai multe, de o calitate mai mare şi pentru genul de colaj pe care-l fac eu asta înseamnă o îmbunătăţire majoră din punct de vedere al materialelor pe care le folosesc pentru colajale mele. Însă materialele tipărite de atunci au un anumit farmec, iar atenţia fotografilor pentru a capta detalii incredibile era mult mai mare. Cred că o parte din această atenţie care ţine, după părerea mea, de talentul nativ, s-a disipat pe mai multe căi, fie ele tehnologice sau de altă natură, iar magia fotografiei şi-a pierdut din putere. 

O altă bucurie a mea este că majoritatea colajelor mele au ajuns să fie văzute şi apreciate de mult mai multă lume. Sînt mulţumită atunci cînd un colaj de-al meu provoacă uimire şi bucurie celor care-l privesc sau smulg măcar un zîmbet. La urma urmelor, dacă am reuşit să înseninez un pic chipurile unor oameni, atunci e mare lucru pentru mine.










Dimensiunea colajelor A3 - 297 x 420 mm.

Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...