luni, 27 august 2012

Colaje cu vedete by CarmenM

Nu am sa le fac cine ştie ce prezentare pentru că nu cred că mai au nevoie. Am sa precizez doar ca sînt cîteva vedete cărora nu le mai ştiu numele si, dacă îmi amintesc bine minte, nu le ştiam nici cînd le-am făcut. Unele încă mai sînt vedete, altele au dispărut. Şi totuşi de ce le-am făcut atunci, în 2000 şi ceva? Sincer, pentru că le găseam mai des publicate în revistele TV Mania pe care le-am avut ca material atunci cînd am lucrat la proiectul "vedete de pe micul ecran". Şi mai precizez că nu citeam acele reviste, ci doar le decupam.:)

Mai recunosc pe Cristina Ţopescu, Andi Moisescu, Andreea Berecleanu, Adriana Muraru, Dan Negru, Cosmin Cernat, Ştefan Bănică jr., Ioan Gyuri Pascu, Mihai Călin, Horia Brenciu, Alessandra Stoicescu, Gabriela Vrînceanu Firea, fetele de la fosta trupă ASIA parcă, Trupa "Proconsul", Dan Diaconescu, trupa "Spitalul de Urgenţă", Mihai Trăistariu cînd era doar un puşti. Mea culpa, pe unii i-am căutat pe Google ca să le aflu numele. :)))))))))
























Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...