vineri, 9 mai 2008

Continui seria colajelor cu vedete... Gica Hagi, Marijuana si Cristi Chivu






















Pe Gica Hagi mi l-am imaginat, la vremea cind am facut acest colaj, ca pe Noe conducind o Arca. Atunci cind l-am realizat el era capitanul echipei nationale de fotbal si juca extraordinar. Am facut colajul cu foarte multa simpatie :).

La Marijuana m-a inspirat foarte mult atitudinea si miscarea, culorile si stilul. Este o lucrare mai mai mult cromatica, dar cind am terminat-o am vazut ca a iesit si o compozitie reusita.

Nu se putea sa nu-l surprind in colaje si pe Cristi Chivu, poate unul dintre cei mai iubiti si respectati fotbalisti din ultimii 10 ani. Chivu a ajuns, dupa parere mea, la acelasi nivel la care a fost si inca mai este Gica Hagi: adica un model pentru multi copii si tineri care vor sa reuseasca in viata prin fotbal. Pe-atunci nu se gindeasca la insuratoare si parea total lipsit de griji.



Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...