miercuri, 2 aprilie 2008

Imi plac oamenii de la care am ceva musai de invatat



O doza mare de cum sint aici, pe monitor, sint si in viata reala. Numai ca-mi trebuie un adversar pe masura care sa scoata toate astea din mine. Tu, acum, te intrezaresti din cocon, ti-a iesit o aripioara colorata si promiti sa fii un astfel de adversar. Da, tu, care citesti rindurile astea in loc sa faci ceva mai interesant. Recunosc, mi-au placut intotdeauna barbatii inteligenti si femeile frumoase, de la care sa am ceva musai de invatat. Ce-i drept, invat si de altii mai putini dotati, dar e plictiseala mare cu ei si.... parca nu merita efortul.... Sint lenesa si comoda in privinat asta.... Cit despre imaginatie, trairi, simtiri....o doza mare le pun in colajele mele




Niciun comentariu:

A ntonim la a nonim        „A ntonim la a nonim” este un proiect al artistei Carmen Maftei care își propune să releve o altă perspe...