Translate

miercuri, 2 aprilie 2008

Si vesela si trista... exact ca in colaje



 Si vesela si trista...dupa cum ma amusinase cineva de pe internet acum citiva ani si cu care, la un moment dat, schimbasem niste mesaje care au ramas pina la urma suspendate in eternul eter (sic!). De ce sint asa? Naiba stie! Dupa cum se vede am inceput descrierea de la coada la cap :)) Deh, asa-s femeile, ar spune cineva...., le place ca pestele, de la coada la cap, ca asa nu se impute prea repede. Cred ca trista sint de cind m-am nascut si s-a acutizat probabil pe parcurs de la suturile in fund pe care le-am primit de-a lungul timpului (cele mai tare dor alea primite de la "prieteni" si cind esti deja in patru labe :)). Vesela pentru ca am invatat cum se ride de suturile alea. Acum ma eschivez (adica imi mut fundul repede din zona de conflict). Ce mai, o data cu inaintarea in virsta devii mai "moale-tare", mai "bun-rau", mai "negru-alb", adica te diluezi, te diplomatizezi, ti se mai rupe in 'paispe, mai dai cu flit, te camuflezi, te mimetizezi.... ce mai, te dai cu lumea in cap si pe-ascuns rizi de ea. E mai bine, decit sa te macini ca-ntr-o risnita de cafea cu boabe expirate, fara aroma, fara gust, fara nici de unele decit un design pretentios si stralucitor de ambalaj ce promite case de mucava, masini de fluturat vorbe de duh si excursii prin lumi de vis (oare?).

Niciun comentariu: